view sourceprint?

100205

Har inte så mycket tid till att sitta vid datorn, som ni kanske märker:) Barnen är det full fart på i ett! Men roligt har vi! I veckan har vi varit mycke med familjen Eldh/trapp. Åkt skridskor ute på isen m.m m.m Under dagtid då barnen är på dagis så söker jag jobb för fullt, utan resultat än så länge... Ena stunden är man jätte pepp på att hitta något och i nästa blir man deprimerad och tror aldrig att man kommer få något. Men jag kämpar på! Och hittar jag inget snart får jag dra till en tillfällig lösning...

 

Idag har vi varit i stan och handlat. Barnen var så griniga och jobbiga så jag tänkte att vi var tvungen att åka bort nånstans då det var, mer eller mindre snöstorm här. Va på Willys och sen Maxi, lovade Wille att han skulle få leka på Maxi i deras lekhus men så var det stängt :( Men han fick en korv istället och lika glad var han över det haha <3

 

Till middag har vi snaskat kycklingben med chipottel/hickory och honung glaze, å jösses så gott det var!! (rekomendrar er att prova) Så nu är jag så mätt så resten av godsakerna jag tänkte hitta på ikväll får stå tills imorgon ;)

I helgen tänkte vi bjuda hem lite vänner från byn å grilla kolbulle och korv så barnen får åka lite skridskor på isen och leka lite, OM det blir bra väder. Men på söndagens skulle det väl bli lite solsken tror jag? *hoppas*

Nu ska jag försöka få liv i Martin och lägga mej och kolla klart på solsidan, vilken jäkla bra serie! haha* 

 

 




Trevlig helg på er!

 


Kommentarer
Skickat av : M.

Ja det var jävligt gott:) Fast bananerna föll mig inte i smaken.. :P

2010-02-06 @ 09:48:55
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0