view sourceprint?

Williams tokerier

Måste berätta lite om Williams fantasier och funderingar som är ganska roliga.

*När han sitter på pottan så säger han att det finns en igelkott i duschen, han bor där och dom pratar med varandra under tiden han sitter på pottan. Igelkotten brukar springa till mej i köket och hälsa på mej också och vill smaka mat, Säger han hihi...

*En annan grej nu när vi pratar igelkottar... Han har en bok som de är väldigt små gubbar i, vissa gubbar är mörkhyade med afrokrull, när han ser dom så säger han "TITTA MAMMA en IGELKOTT hihihihihihi*  :P och nu säger han det även när man är på stan eller i affären då han ser "igelkottar" (man ska nog va glad att han inte säger lakristomte som min lillasyster gjorde när hon va liten;) )

*I nyckelhålet på toan: william-"där inne bo moffa, säg hej till han mamma" och så leker vi att han är där inne haha XD

*När vi var ute och åt på restaurang hade gubben som satt vid bordet bredvid väldigt mycke skägg, och William frågade högt och tydligt "är det där jultomten" hihi...

  å gud, jag srattar ihjäl mej när jag skriver om dehär.... Oj oj.... XD


Kommer inte på så mycke mer nu, men han är väldigt rädd för tomtar och troll.

Så när han ska sova vill han inte ligga intill väggen eftersom det är en liten springa mellan sängen och väggen, han säger att småtrollen kommer upp där när han sover <3

Han är jätterädd för gamla (riktigt gamla) tanter och gubbar, muppar och utlänningar och andra som ser konstiga ut, när han ser dom stirrar han med skräck på dm och kutar till mej och håller hårt i mina ben så dom märker ju att han blir rädd för dom.. Det är lite pinsamt :I


Ne nu är det dags att hämta tokfransen! :)


Kommentarer
Skickat av : ronja

hahahahah, fan va söt han är hahahaha!

2009-11-24 @ 20:39:06

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0