view sourceprint?

Måndag

Det var väldigt länge sen jag klippte Saga första gången, då var hon nog runt 6månader. Nu var jag tvungen att klippa hennes lugg eftersom jag är så slarvig med att ta på henne hårspänne som hon snabbt sliter av sej ändå. Så nu fick hon lugg, och hon blev så söööt, se bara! =)

Lilltjejen har blivit en riktig diva. Ska ha på sej det hon vill ha, får hon inte som hon vill gnäller hon (och de är inte lite), och hon är kaxig som tusan! Riktigt jobbigt ibland men samtidigt kan man inte låta bli att bara skratta :D Och tur är väl det..

Det går riktigt bra här hemma, vi busar extra mycke tillsammans nu när Martin är borta, riktigt roligt att få mer tid med barnen. Jo faktiskt, det är konstigt att man får mindre tid med barnen om Martin är hemma, men när han kommer hem från jobbet är de ju han som tar barnen och är lekfarbrorn, så jag får tid att fixa mat, diska, fixa med tvätt och sånt. Men nu när jag är själv med dom så blir det så att vi gör allt detta tillsammans, och det är riktigt skoj! Så länge dom inte William ska diska själv (= vattenskada) eller om dom börjar bråka. Man är ganska slut efter en dag då det är full rulle i 1 ! Barnen frågar efter pappa flera gånger om dagen, dom saknar han så mkt :) och det gör jag med såklart, speciellt på kvällarna eftersom jag inte kan sova själv. Inatt har jag fått 4 timmars sömn men är ändå overspeed  idag, så jag är väl näst intill död imorgon ;)


Kommentarer
Skickat av : M.

De ahde ja visst glömt bort å gjort ^^, fixar de nu!

Fina bilder du lägger ut :)

2009-11-23 @ 17:05:07
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Skickat av : Lena & Melwin

Gud vad stor tjejen har blivit =)

allt bra med er??

kram

2009-11-23 @ 21:18:06
URL: http://doohdooh.blogg.se/
Skickat av : Sophie

Men gud så söt liten donna!! Hon ser mycket äldre ut än Lo, kanske beror det på att hon har en riktig frisyr? : ) Kram!

2009-12-02 @ 23:03:48
URL: http://minarussinimuslin.blogg.se/

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0