view sourceprint?

Helgen



Helgen har varit supermysig. William har dock sovit borta hos farmor och farfar hela helgen, ganska skönt men samtidigt saknar man ju honom. Men jag vet ju att han är i trygga händer och det är nog ganska bra för både oss och honom att få komma bort på "semester" en stund.

I fredags åt vi massa gotta och kollade på idol, i Lördags vart det storstädning och pyntning i ett, hela dagen lång. Kvällen spenderades hos fina vänner och hade jätte trevligt! Jag blev ute ända till 4 på morgonen och det var verkligen många år sen :) Under söndagen mådde jag ganska bra, under förmiddagen iallafall, ju längre dagen går desto värre blir det. För mig. Fattar inte de, haha. Fick besök och mös framför "flickan som lekte med elden". Den va bra.

Idag börjar dom renoveringen och utbyggdnaden på Williams dagis, så alla barnen får nu vara i byns föreningshus. Jag trodde verkligen inte att dom skulle få till det där eftersom det är så stor och öppen lokal med scen och jättehögt i tak. Men några händiga gubbar i byn hade byggt väggar och tapetserat och det var jättefint där! Några nya leksaker hade barnen fått också så idag var det nog verkligen livat där skulle jag tro :) Jag och Saga brukar stanna en stund på mornarna och hon vill inte därfrån! Hon älskar dagis så det blir nog absolut inga problem att skola in henne! Det känns skönt :)

Jag mår inte så värst bra idag, jättetrött, ap ont i halsen och frusen. Efter middagen tog jag en liten powernap och den hjälpte lite men det blir nog en tidig kväll ikväll. Fasst det är ju Paradise hotel och det får man ju inte missa. Ganska meningslöst program egentligen men sånt fasnar ju oftast jag i ;)

 


Kommentarer

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0