view sourceprint?

Fredag

Hejsan, idag är Martin hemma och är sjuk -förkylning tror jag. Lite trist (för hans skull) eftersom han skulle på after work med jobbet ikväll, men jag hår ju ha honom hemma å de klagar jag inte över! Jag och barnen ska åka till stan alldeles strax och handla lite gotta till helgens mys och lite go mat.

I helgen ska vi nog bara vara hemma och mysa, barnen ska på barnkalas på söndag bara och sen åker Martin på kurs i några dagar igen. Lite gruvensamt att vara själv då jag är så otroligt mörkrädd! Vaknade en natt i veckan av den värsta mardröm man kan tänka sig. Då hade jag tur att Martin va hemma.

Snart är det första advent! Som jag längtar efter att få sätta upp julstakar och stjärnor, tomtar m.m :) det blir så mysigt. Med det allra bästa av allt är nog att få pyssla och julbaka med barnen! Tänkte göra lussebullar och lite småkakor i veckan så det inte blir så stressigt. Har även börjat med julstädningen, fast jag har bara hunnit med vårat sovrum med det var ett jäkla projekt bara de. Städa under och bakom allt, rensa i byråer och garderober.
Köket gruvar jag mej för, tänk alla 40 lådor och skåp som är proppfulla. Ne nu ska jag söka efter middagstips och göra oss i ordning för en stadsresa! Vi hörs!



foto: en gammal bild på mej och sonen <3


Kommentarer
Skickat av : ronja

vilken fin bild :D <3

2009-11-24 @ 20:37:06

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0