view sourceprint?

Helgen


                              Fotot är från imorse när Saga lekte..

Igår lämnade Martin och jag barnen hos farmor och farfar och åkte till stan för att handla julklappar! Så nu har vi handlat färdigt åt barnen iallafall och har dom svåraste kvar. Till våra föräldrar! Dom har ju allt...

När vi kom tillbaka bjöds det på middag hos dom och sen var det bara att klä på sej och åka till Daniel och Maide på Luciafest. Det var mycke folk från byn, runt 40-50pers kanske och vi var ute på deras gård och grillade, drack glögg och hade riktigt kul. Barnen skjutsade dom små på kälke m.m.. Önskar vi hade kunnat stanna längre men vid 10 orkade inte William någe mer så vi åkte hem och han somnade på stört <3 Trots all glögg och annat igår så är jag riktigt pigg, har städat huset och tvättat. Ska snart byta sängkläder och starta en ny tvättmskin. Martin mår dock lite sämre idag hehe, men han har tagit sej upp och han och William är ute och fixar... Snart blir det tacos, sen adventsfika med mina goooda lussebullar vi gjorde tidigare i veckan och ikväll blir det bara film och massa gotta :d om man orkar... ;)



Fan att inte Calle vann Idol i fredags!


Kommentarer
Skickat av : M.

Det som alltid uppskattas av föräldrarna är ett kort på barnen i en fin ram :)

2009-12-13 @ 22:05:26
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Skickat av : Patrik

Sv. Tack så mycket! KUL!

2009-12-15 @ 13:32:38
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0