view sourceprint?

Happy mum

Har precis kommit hem från min egokväll. Fan vad skönt det är att smita hem ifrån ett tag ibland, alldeles sjäälv :) Jag och mina systrar åt god mat på restaurang, skrattade  mycke och hade de sååå trevligt! Som alltid :D och sen gick vi och kollade på New Moon, jäklar vad bra dom filmerna är alltså! Jag blir alldeles till mej av dom ;D ååååh, ni måste se dom om ni inte gjort de! Funderar på att börja läsa 3dje boken, jag vet inte om jag orkar vänta ända tills nästa kommer... Superkul har jag haft iallafall! Så nu har jag laddat mamma batterierna=)

Nu är det dags att va lite social med Pinnen som är här på besök!


Kommentarer

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0