view sourceprint?

Granen står grön och grann i stugan...









Åh vad glad jag valde att ha en riktig julgran i år! Det luktarså gott och nu är julkänslorna fullständig! William hjälpte Martin att hämta den och sen klädde vi den tillsammans, så himla mysigt <3 Nu känner jag mej faktiskt färdig för julafton, känner ingen stress alls! Har några julklappar kvar ska jag erkänna, men det fixar sig imorgon..

Jag längtar så mycket till julafton, att få se barnens miner då dom ser tomten, (hoppas dom inte blir så rädda bara) William ska ju göra ett paket av alla sina nappar och ge till tomten. Är väldigt närvös för hur det ska gå att sluta med nappen faktiskt, han tycker så mycket om dom!

Lite pynt på bron:


Suddig bild men det är ett litet tomteland...





Kommentarer

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0