view sourceprint?

God morgon

Vi tog lite sovmorgon idag, till kl 9 ungefär. Det var riktigt sköönt! William är ledig idag och han sa att han tyckte att det skulle bli så himla skönt, hehee... Å jag vet inte vad vi ska hitta på idag. Det lär nog bli en liten utflykt. Kanske till momma, eller stan... vi får se.

Måste skryta om min duktiga storpojk, vid läggningen har vi alltid läst bok, släckt och berättat en saga och legat med honom tills han somnar, och för någon vecka sen så säger han efter vi har berättat saga att han vill somna själv <3 utan någon som helst träning! Jag hade tänkt att det snart var dags att lära honom att somna själv men dragit ut på det då man har gruvat sig, och så löser det av sig själv! Det är ju fantastiskt :)

Ihelgen blir det full rulle, imorn är det ju den stora IDOL finalen, den får vi inte missa!
Lördag ska jag och Maritn åka utan 1barn iallfall och köpa (förhoppningsvis) alla julklappar. På kvällen är det Luciafest hos några vänner på byn. På söndag tänkte vi bjuda hit några av våra kära på adventsfika. Det är ju för 17 3e advent snart!! Jag hade ju tänkt ha massor av glöggkvällar men det verkar som att det blir tajt nu, vi får väl se.

 


Kommentarer

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0