view sourceprint?

Lucia




Igårkväll var vi på Luciståg på dagis, William var den sötaste tomten och Saga den finaste tärnan ;) Jag är stolt över min lille William, han stog stilla och sjäng högt och fint hela tiden, medans många andra sprang runt och busade =) Alla barnen var så gulliga så! Sen bjöds det på tomtegröt och skink"stutar", det var såå gott! Jag längtar verkligen till julbordet nu! Tänkte göra en laddning av köttbullar idag men hade ingridiensser som fattades så jag måste handla lite. Hoppas jag lyckas bättre iår, förra året blev det bara köttfärsås av allthop :P Men ska prova annat recept och en enkelsats denna gång.

Iallafall så tänkte jag passa på att ta ett julkort då dom var så fina i sina kostymer, såhär gick det!



Jag fick faktiskt någon som blev bra men det får ni se senare. Mer kort finns (för den som är intressead) på facebook.

Det är härligt att det är vitt ute igen nu, har varit ute och skottat jättemycket idag för imorse körde jag nästan fast på vägen, plogbilen lämnar ju stora plogkanter åt oss! >:(


Kommentarer
Skickat av : Lena & Melwin

Åhh vad mysigt, du har verkligen fina barn =)

Jasså gott med tacos hihiii

2009-12-15 @ 15:24:06
URL: http://doohdooh.blogg.se/

Heej!
Kommentera inlägget genom att fylla i här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Varsågod:

Trackback
RSS 2.0